دوره جامع سازمانی اوراکل اپکس

در طول سال ها تجربه تدریس و مشاوره در حوزه اوراکل اپکس مفتخر هستیم که بیشترین زمان برگزاری دوره های تخصصی اوراکل اپکس را در ایران برای سازمان ها و شرکت های مختلف برگزار کرده ایم و در کنار آن سازمان یا شرکت بوده ایم تا برنامه نویسان آن مجموعه با مشاوره و مشارکت ما برنامه های خود را ایجاد کنند یا برنامه های قدیمی خود را به پلتفرم اوراکل اپکس ارتقا دهند.

تجربه ما در تدریس و مشاوره تخصصی ما را بر آن داشت تا دوره هایی را برای سازمان ها یا شرکت ها طراحی کنیم که آن سازمان یا شرکت با حداقل زمان و با بیشترین مطالب مفید به سرعت وارد فاز تولید و توسعه شود.

با توجه به دانش قبلی تیم برنامه نویسی، اپلیکیشن های موجود در سازمان یا شرکت و نیز اهداف سازمان سرفصل دوره مشخص می گردد و به صورت پیشنهاد دوره جامع سازمانی ارائه می گردد.

تجربه خوب ما پس از برگزاری این دوره برای سازمان ها و یا شرکت ها، شروع سریع فرآیند تولید و توسعه تیم های برنامه نویسی بوده است.

این دوره برای شرکت ها و سازمان هایی در نظر گرفته شده است که تمایل به تولید اپلیکیشن های وب خود با استفاده از Oracle Application Express دارند. این دوره ترکیبی از سرفصل های دوره های مقدماتی و پیشرفته به صورت جامع و کاملا هدفمند متناسب با پروژه شرکت یا سازمان تدریس می شود.

نکته مهم در این دوره اشاره به تکنیک ها و اصول صحیح استفاده از ویژگی ها و روش های ابتکاری و راه حل های کاربردی است که به اصطلاح به آنها Best Practice گفته می شود و اشاره به روش ها و مواردی که نباید از آنها استفاده کرده که به اصطلاح به آنها Obsolete و Deprecated  گفته می شود.

در طول هر جلسه مثال هایی کاربردی از مباحث مطرح شده عنوان می شود و پروژه های کاربردی برای ارائه در کلاس تعریف خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان و هزینه این دوره می توانید با رایانامه info@iranapex.ir  مکاتبه نمایید.


برخی از دوره های برگزار شده در سازمان ها و شرکت ها