پروژه ترجمه پیغام های اوراکل اپکس

پروژه ترجمه پیغام های اوراکل اپکس

یغام های درونی اوراکل اپکس به ۱۰ زبان مختلف (از جمله فرانسوی، آلمانی، کره ای و ایتالیایی، اسپانیایی، ژاپنی، پرتغالی و چینی) ترجمه شده و در دسترس عموم می باشد. این درحالی است که برای نمایش پیغام های درونی به زبان های دیگر نیازمند ترجمه پیغام های داخلی برنامه هایی هستیم که در این فهرست نمی باشند (از جمله زبان فارسی).

چندی پیش پروژه ای در جامعه اوراکل اپکس با نام Translate APEX آغاز شد که هدف آن ترجمه این پیغام های درونی به زبان های مختلف و ارائه رایگان و آسان آن ها به صورت یک فایل اسکریپت بود. در این پروژه که با مشارکت افراد و شرکت های برجسته جامعه اوراکل اپکس از کشورهای مختلف همراه شد، تاکنون ترجمه ها و اسکریپت های ۲۹ زبان مختلف اضافه شده است که می توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این پروژه به آن ها دسترسی پیدا کنید.

ارائه اسکریپت ترجمه پیغام های اوراکل اپکس به زبان فارسی با همکاری تیم شرکت پرتو پردازش فرتاک (ایران اپکس) انجام شد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت این پروژه، اسکریپت زبان فارسی را دانلود کرده و در محیط اوراکل اپکس خود اجرا نمایید. این ترجمه برای نسخه APEX 3.0 به بعد مورد استفاده قرار می گیرد.

برای دسترسی به وب سایت این پروژه به این آدرس مراجعه نمایید: www.translate-apex.com

اوراکل apex